Followers

Monday, March 14, 2011

hari malangku !!!

warghhhhh !!!
tak taw laa nak cakap camne..arini memang sangat2 hectic laa..rase macam nak meletop dah nie..
hurmmm,,sedih ade,kecewa ade..saket ati ade..entah laa..pendek kata malang sungguh laa naseb tuan hamba arini..pagi2 lagi dah malang..ye laa..mane tak nyew,bangun jew pagi tadi,aku perot aku dah memulas sangat2 dah..ye arr..pekena cake cheese julie yang 'lazat' semalam..wow ! memang nak menari keling laa kan..
then,iron tudung pagi tdi..ermmm,ngah sedap2 aku iron,tetibe plak bleyh 'terbakar' hangus' tudung 2..gara2 seterika mai yang azimat 2,,,terkorban laa tudung kesayangan aku 2..kesian giler..'al-fatihah' laa kat tudung 2 yer..walla weeee ^__^

ermmm..sedih sedih sedih..tak taw laa knape..kat kuliah tadi macam main2 jew..pspm 2 dh nak dekat..tapi,kesedaran 2 xde lagi laa..camne nie syafi oii..study la weiii..kamoo nie byk maen laa..hehehehe
...... !!!!then,memang aku blushing jew arini..opssss ! aku rse laen laa kalo depan die..hehehe..rase bunga-bunga jew..AKU JATUH CINTA !!
hehehehe..tak mungkin laa..lawak jew kalo aku cinta die..die 2 baek sgt..aku nie sape laa kan..uhukkxsss !

aishhhh..balik2 jew tadi..frust giler laa..baru nak nyenyak2 tido kat katil bilik aku petang tadi sebab kuliah bisness cancel...but,tetibe pulak laa pintu bilik xbleyhh bukak..what the laa kan..touching sangat..dah wat aduan pon tapi sampai ke petang xde pape..aku ngn nik berusaha la segigih-gigihnyew dan semalu-malunyew gi mintak hammer kat ckgu hafizi..dengan segala kudrat yang ade..aku telah berjaya memecahkan tombol pintu balik kami dan berjaya masuk balik tepat pukul 5.48 ptg..^__^ bayangkan laa bape lame kami merempat sepanjang petang 2..owhhhh sungguh malang nasebku arini !!!



ari yang sungguh malang <3 tetibe rase nak pelok mak..makkkkkk !!! rindu laa..adek sayang mak..^__^

No comments:

Post a Comment