Followers

Saturday, March 12, 2011

My Atok yang Buchuk !!!

owhh my atok !!!
hahahaha..sape die nie sbenarnyew ???
entah laa..tak ingat la kutip mane die nie..hahaha
nama diberi wathiq mohd said..
orangnyew xde la wangi sgt pon..ucuk 2 ade laa..sangat2 ok..hehe
first time kenal dengan atok nie time die salah tekan nombor fon awek die kot..
die nak col nadia (ex-girlfriends die) ntah macam mane plak bleyh col nadia yang comeyyy nie..haha
klakar giler..if  i'm not mistaken la kan..atok nie col pagi2 kot..aku dengan xmandi nyew lagi tros angkat fon..dah la mamai lagi pagi 2..tetibe plak laa ade mamat sengal col pagi2..salah nombor plak 2..memang rase cam nak 'menari keling'..hahaha..nak dipendekkan citer..aku pon tersangkut laa mesej2 dan col2 dengan atok nie..seronok gak layan atok nie..die klakar sangat..dulu time die masuk plkn,aku slalu tggu mesej dari die..sebab bile weekend jew die mesti akan mesej2 or calling2 aku..ahahahahah..tapi, sekarang dah xde lagi..aku pon tak taw kenapa..mesej2 pon bile perlu jew..col pon kadang2 jew..mungkin sebab masing2 busy dengan assgment,class,kuliah n pape jew la yang sewaktu dengan nyew..hehehe...watever laa..yang penting aku happy sangat dapat kenal ngn atok nie..die xpanas baran sangat pon..die sweet sangat2..mesti kalo atok nie couple,die akan loving kekasih die 2 macam die loving mak die...sebab atok nie anak mak!!!
hahahahha..kelakar sangat..tapi not bad laa..jarang taw nak tengok anak lelaki yang betol2 tunjuk kan yang die sayang mak die..huhu..sorry atok kalo terlebih2 tulis kat sni..atok xmarah kan????hehehe..
alahai,kalo atok marah pon..aku peduli ape..ade aku kesah!!!hahaha..:))))

sepanjang perkenalan kami..first time aku jumpe atok nie kat mcdonald sri gombak..dekat jew ngn umah aku..huhu..tapi kesian sgt kat atok nie..die kene tggu lame giler semata-mata nak jumpe aku jew pon..hahaha..
sory laa atok,,aritu betol2 ade hal..pegi kenduri laa..pegi bank laa..then,kena pegi bli mee mamak plak ..hehehe..macam2 laa..last2 jumpe gak atok nie..thanks atok..coz sanggup tunggu..kalo aku,dah lame balik..kimsalam jew la..hehehehe..atok ensem laa aritu..hahahaha..gatal !

p/s:atok jage kesihatan taw..jangan hisap rokok banyak2 taw..nanti mampos cepat..hahahaha..^__^

No comments:

Post a Comment