Followers

Friday, June 10, 2011

ice skating memang superb !

woahhhhhh lame tak update mylovely blog nie..hehe
entah lah..aritu tak boleh bukak blog nie..tak taw la sebab ape..
but,now i nak coret macam2 dalam nie sekarang..hahaha

aritu,4jun bersamaan dengan hari keputeraan agung..kitorang hangout g sunway piramid..
saya,ngn kakak kesayangan saya,bella syahiera,kitorg bergegas ke sunway tepat kol 11 pagi..haha
padahal,janji kuar umah kol 10 pagi..kesian mycousin si kuntilan and adik nyew si padli padlo 2..hahaha
memang best sgt kuar ngn korg..saya amat2 bergumbira pada hari itu..hahaha..

woahhhh..nie time makan2 kat piza hut..hahaha..klakar sgt !!!
nak makan pon kena tawaf 1 sunway nie banyak2 kali..
at first,kitorg nak makan steambot kt johnny 2..tapi,cari2 xjumpe pon..ape laa sunway 2..johnny pon xde..
lebih baek gi jusco jew..macam2 ade..hahaha..tapi,jusco xdr ice skating..weet..weet..weet..^__^

ok yang nie pulak klakar sangat..muke xmalu jew kitorg suruh budak kat ice skating 2 tolong amik kan gamba kitorg..hahahhaa..thanks budak ^__^ ermmm,background pic nie ntah pape jew..xde motif langsung..tapi kire ok la..at least ade gak gamba kitorg berempat..kalo x,sampai kesudah asyik amik gamba seorg,berdua,n bertiga jew..hihihihihi..bergumbira sungguh2!!!!

hahahaha..gamba nie just nak tunjuk yang saya ada bibik baru tolong pakaikan kasut..hahaha..memang best sangat!!! thanks kakak kesayangan..anda amat2 menyeronokkan..^__^

hahahaha..motif gamba nie just nak tunjuk yang saya tidak bersandar di dinding sahaja yer..^__^

hahahaha..ini bersama dengan kuntilanak kesayangan saya..u are mylovely cousin laa yunk..sronok mengomen2 dengan anda ! walaupon dah 4 kali saya jatuh maen benda alah nie..tapi best sangat..saat bergumbira dengan kalian..amat2 saya sukai..wahhhh,ayat skema...hahahaha^__^

No comments:

Post a Comment