Followers

Sunday, June 19, 2011

mybaby gurlz ^__^ hehehe !

okey sayang2 ku sekalian..kali nie.. saya nak citer pasal kelahiran baru dalam family saya..die yang saya maksudkan adalah NIYAZ NURQISYA QAISARA BINTI SAIFUL NIZAM. 
budak nie sangat2 laa degil..kesian kat mak die..terpaksa menahan sakit yang teramat sangat weii..die mletop hari jumaat..pukul 5 petang..mak die kena masuk ubat pagi jumaat 2 sebab xbleyh nak beranak lagi time 2..maybe sebab si kecik nie xnak keluar lagi..hahaha,degil sgt laa tuh..babap kang..hehe..then,abang aku citer..time die masuk labour room 2..bulu roma die tros tegak..seram sejuk dorhh masuk dalam 2..abang aku story,die betol2 bersyukur sebab org laki tak payah susuah2 nak beranak..hehehe..sengal ! abang aku cakap macam 2 sebab die tengok sendiri wife die bertarung ngn nyawa..dah laa bersalin normal..memang banyak sangat darah yang keluar time tuh..nseb baek abg aku tak pengsan..hihihi..yang nie die yang citer ok..tiada sebarang tokok tambah ok..hihihi..pape pon..gurlzz,u allz pon kena jugak taw lalui semua nie..haha..takot weii..nak taw x..time nak tggu kakak ipar aku bersalin aritu..aku siap bilang ngn jari aku sndiri weii..setelah di congak dan di hitung mengikut skala yang benar dan tak berapa nak betol,aku rase laa kan,kite akan kawen dalam 5tahun lagi and gedebak gedebuk..tup,tup beranak plak dalam masa setahun pas kawen 2..hehehe..kalo ikut perancangan laa kan..aku rase nak kawen lagi 10 tahun..tapi takot andartu plak..walla weii..GATAL plak tetibe nie..hahahaha..okey2..last but not least..sayang korang ketat2 !!! muahahaha ^__^

hahaha..ni la die..baby girlz saya..korang bile lagi???hehehe..die nie suka sangat tido..aku nak gigit pon xsempat lagi..tapi xpe laa..tggu die besor skit..mesti sedap..aku dah survey port2 yg terbaek utk gigit die...muahahaha^__^

wokey..nie nak habaq mai kat hampa..aku xde pon snap pic time aku dukung die kew ape..nak taw sbb ape..sbb aku takot laa wei..die lembik sngat..kang patah plak anak org,,nnt dh besor skit..aku upload pic yang aku gigit die erkk..muahahahaha.

2 comments:

  1. 1) 19 tahun + 5 tahun lagi nak kawen = 24 thun
    2) 19 tahun + 10 tahun lagi nak kawen = 29 tahun
    aku prefer no 1 weh
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..aku pon..^__^
    mama julie memang gatal naa..
    tapi ain prefer no.2..
    die nak ajak kawen sama2..hihihihi

    ReplyDelete