Followers

Friday, August 26, 2011

cinta

cinta ?
perlukah ?
hahahaha..

ok2..hari nie adalah hari gatal + miang saya..
so,suka hati saya laa nak tulis ape ponn..

hehehehe..saya pernah ada cinta monyet <3 aww aww
cinta monyet saya nie macam bodoh2 skit laa
hahaha..mane tak nyew..saya maen-maen cinta dengan sedare jew..umah opah die dah laa dekat jew ngn umah saya..hehehehe macam tak best pon ade..
tapi..time tuh masih mentah lagi kan..so,,kite layan jew laa..
hubungan kami bertahan sampai beberapa bulan jew..
die setia sangat2...
die baek..
slalu mesej2 dan col2 saya..
cuma saya yang tak berape nak baek dan setia dengan die..
ye laa...
time tuh kitorang baru jew lepas pmr..
so,bile dah naek form4..saya kena setia dengan buku2 saya..
dia pulak tak jemu2 nak romantik2..
alamak yunk..i geli plus rimas laa u..heehehe
so,untuk kebaikan diri saya dan dia..
saya pon putuskan laa hubungan kami..
kesian die..
macam nak gila bila saya nak mintak putus..hihihi
klakar sangat bila die beriya-riya nak baling mercun umah 'syafiq'
ermmm..syafiq tu adik sepupu saya..
actually,saya mintak putus dengan die sebab saya betol2 nak focus kan diri dlm pelajaran..
tapi,salah saya jugak laa..
sebab saya bagitaw die yang saya dah syok kat adek sdre yg si syafiq tu..hehehe
jahatnyew saya kan..hurmmmm
die siap baling mercun kat belakang umah si syafiq tuh..
kesian sgt kat adek sdre saya tu..
tapi tak pe laa..
saya tak nak kami hanyut dibuai perasaan yang bodoh tuh..
lagipon macam klakar laa couple ngn sdare sendri..
macam tak berkembang langsung..hihihii
tapi,sampai sekarang die membenci saya..
setiap kali saya teringat kat die..
saya akan sentiase mainkan lagu 'cinta tiga segi'
sebab lagu tu die bagi kat saya bila saya mintak clash ngn die dulu..
kejam nyew saya kan..hurmmmm
hussin..saya rindu awak !!!!!
argggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

Hazwan-Cinta Tiga Segi.Mp3

No comments:

Post a Comment