Followers

Thursday, August 25, 2011

handbag GUESS ^__^

OMG !
saya dapat beli handbag baru..hihihi
mak..i love u damn much..muahhhh
ok2..entry nie bukan nak riak kew ape ok..
just nak share yang actually,bila kita tolong orang yang paling kita sayang dalam dunia nie..
rezeki kita pon akan sentiasa dimurahkan..
hahahah..for example..
arini..as ussual..saya tolong mak saya meniaga kat kastam putrajaya..
saya lah driver superb mak..
and ofcoz,saya juga tolong mak meniage..
juz punggah2 barang,and layan custumer mak yang byk ragam tuh..
then,masuk barang dalam plastik kalo custumer 2 jadi utk beli barang mak saya..
so excited kalo customer yang beli barang mak i dengan banyaknyew!!!
and yess !
alhamdulilah..
rezeki arini sangat2 dimurahkan oleh ALLAH..
mak saya belikan handbag GUESS !
so speechless..hahahahha
anywhre,thanks mak..i love u damn much...
u are the best mother ever !!!!


ok2..nie laa beg 2..comey x? hehehehe


actually color bag nie coklat..hehehe


love u makkkk !



2 comments:

  1. bertuahnye akak,,,
    hehe beraya dgn beg baru la tahun ni weeeeeeeee~ :)

    ReplyDelete
  2. hhehehehe..rezeki laa dek oii..
    akak pon xsangke mak akak bermurah ati sgt nak bagi beg nie..hehehe
    ape2 pon..gudluck yer adek !!!!
    slamat hari raya ..muahahhaha

    ReplyDelete